Δημιουργία Λογαριασμού
Γιατί να κάνω λογαριασμό;
Κάνοντας εγγραφή, πραγματοποιείτε τη διαχείριση της παραγγελίας σας πιο εύκολα και γρήγορα. Επίσης, έχετε πρόσβαση σε αυτήν ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να την εντοπίσετε και να δείτε την ημέρα παράδοσης.
Κάνοντας εγγραφή, τα προσωπικά μου στοιχεία θα κοινοποιηθούν και σε άλλες εταιρίες;
Όχι, τα προσωπικά σας στοιχεία δεν θα κοινοποιηθούν σε άλλες εταιρίες.
Τι μπορώ να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης;
Μπορείτε να επιλέξετε «Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης» και θα σας σταλεί ένας νέος κωδικός στο προσωπικό σας email. Χρησιμοποιώντας τον νέο κωδικό, μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό με κάποιον άλλο οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.
Πληρωμές
Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;
- Πιστωτική κάρτα
- Αντικαταβολή (Κόστος 2.50€ ανά αποστολή και μόνο εντος Ελλάδος)
- Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
- Paypal
Γιατί η κάρτα μου απορρίφθηκε;
Η τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε θα σας ενημερώσει το λόγο για τον οποίο η κάρτα σας απορρίφθηκε.
Ακύρωση/Επιστροφή παραγγελίας/Αντικατάσταση προιόντων
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685011 ή στο e-mail:info@sam013.gr.
Εάν παραλάβω ένα προϊόν που δεν με ικανοποιεί, τι μπορώ να κάνω;
Η αλλαγή ενός προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλησιέστερο κατάστημα Sam 0-13 ΔΩΡΕΑΝ ή μέσω του e-shop.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, είτε το προϊόν που παραλάβατε δε σας κάνει ή δε σας αρέσει, και θέλετε να το αντικαταστησετε, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τη SAM 0-13.
Πριν την επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685011 ή στο e-mail:info@sam013.gr.
Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με Speedex και είναι εντελώς δωρεάν.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής.
Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Παραδόσεις
Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται μέσα σε 1 - 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας και εφόσον αυτή έγινε ως τις 12 μ.μ. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος σε περιόδους αιχμής εργασιών ή σε περιόδους κακών καιρικών συνθηκών. Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται μέσω εταιρίας courier για αποστολές εντός Ελλάδας.
Τι συμβαίνει εάν απουσιάζω στην παράδοση;
Αν η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση που έχετε ορίσει και δεν υπάρχει παραλήπτης, η εταιρία courier θα σας αφήσει μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό της. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρία courier για 10 εργάσιμες μέρες και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορείτε να καθορίσετε νέο ραντεβού, σε μέρα και ώρα που σας διευκολύνει.
Αν δεν επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στην εταιρία μας.
Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Μέσω e-mail, θα ενημερωθείτε πότε το προϊόν που παραγγείλατε παραδόθηκε στην εταιρία courier. Επιπλέον, στο ίδιο e-mail, θα υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός αποστολής (tracking number).Εισάγοντας τον αριθμό αποστολής στην ιστοσελίδα www.speedex.gr μπορείτε να δείτε την πορεία του δέματός σας. Επίσης θα ενημερωθείτε μέσω sms πότε το προϊόν που παραγγείλατε παραδόθηκε στην εταιρία courier.
Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση μπορείτε είτε να καλέσετε στο 2310-685011, είτε να αποστέιλετε email στο Info@sam013.gr